domingo, 21 de março de 2010

Kim - printesa japoneza si trandafirul rosu



Departe, tare departe, la celalalt capat de lume, traia un imparat - Imparatul Japoniei. El avea doua fete pe care le iubea ca pe ochii din cap. Cand fata cea mica, Kim, se nascuse imparatul ii plantase in gradina palatului un trandafir rosu pe care, atunci cand va creste, sa-l ofere cui va crede de cuviinta...
Timpul a trecut si iata ca ca micuta fata de imparat a ajuns la varsta casatoriei. Multi au venit sa o peteasca pe Kim...Printul romantic, Printul puternic, Printul bogat si vai...inca multi, multi altii dar Kim nu se hotarase cui sa-i ofere trandafirul rosu.
Trista, intr-una din seri, se duse in gradina palatului si a stat de vorba cu Dumnezeu
-Doamne nu am cui sa-i dau acest trandafir...Si tare mi-e teama ca va ramane asa.Pentru ca nici un print din toti pe care i-am intalnit nu au meritat aceasta floare...
Dis de dimineata la usa palatului a batut un barbat. Era simplu imbracat nici vorba de bogatiile printilor care trecusera pana atunci pentru a o peti pe Kim. Ceru deindata sa ii vada pe imparat si pe Kim. Cum a vazut-o pe frumoasa printesa a cazut in genunchi si i-a zis
-Printesa, tatal meu a fost gradinarul acestui palat. Cand m-am nascut a plantat un trandafir sa-l dau cui cred eu de cuviinta.Acum, iata, am venit sa iti ofer in dar aceasta floare si sa te rog sa fii sotia mea.
Emotionata, Kim a stiut ca Dumnezeu ii ascultase rugaciunea cu o seara inainte. Si a inteles cui trebuie sa ii dea in dar trandafirul ei rosu.
Daca doriti sa o comandati pe Kim - fetita imparatului o puteti face la papusidepoveste@gmail.com
Pretul este de 55 RON plus transport
Parul este din lanita neagra kimono-ul din bumbac
Ochii si gura sunt cusute. Inaltimea este de 30 cm
Timpul de realizare este de 20 de zile.
Pentru ca papusile sunt realizate artizanal niciuna nu va fii identica

Nenhum comentário:

Postar um comentário